minikmelegim_ Kızlar benim gebelik serüvenim bitiyor :) 38+5 sezaryen oluyorum genel anestezi ile sabah :) İnşallah sağlıkla kavuşurum 🫶🏽 bu postun altına soru sorabilirsiniz, dönünce yanıtlarım :)
Ayshe19 minikmelegim_ genel anestezi nasıl kabul etti doktorunuz benim ilk hamileliğim ve doktorumuz sezeryana bile sıcak bakmıyor öncelik normal diyor bana bende kendimi ona göre hazırladım ama korkuyorum sezeryan olsam daha iyi sanki 🥲
34Meltem12 minikmelegim_ Yaaa mükemmel 💞💞 Allah hayırla girip çıkmanızı nasip etsin çook sevindim 🌹💞💞💞
minikmelegim_ Ayshe19 benim ikinci doğumum. İlkinde genital siğil olunca zorunlu sezaryen oldu. Spinaldi. Bel ağrısı yaptı ve ameliyat esnasında birkaç sorun yaşadığım için genele döndü zaten o da yarıda :) bu yüzden bunda genel anestezi istedim :)
vanilyali99 Ben kesin uyuyamam heralde genelde böyle günlerde hiç uyuyamıyorum sonra çok sinirli oluyorum örnek kpss oncesi😆😆😆😆
Hira34 Benimde perşembe gününe gün aldık sezaryen doğum olucak sabah 9 da benimki sağlıkla alın kucağınıza