Kızlar ben sezeryan oldum 1 sene sonra tekrar hamile kaldım sezeryanla dogum yaptım ve bebegim bu ay bittince 7 aylık oluyor ve tekrar hamileyim galıba ve ne durumlarla karışılaşıcam hic bilmiyorum aranızda benim gibi olanlar varmı 3 sezeryan olabilcekmiyiZ?