cevriye35_ Beyza55- Hele bi de cocuk varsa benim 3 yasinda oglum var gerisini anlatmaya gerek yok 🥲 erkek anasiyim
elmacekirdegii Canseel13 doktorum aralık söylemedi sadece artık sancılar çıkmaya başlamış bu dönemde beklediğimiz şekilde dedi.
elmacekirdegii Beyza55- benim tiroidlerimde bir sorun çıkmadı. Muhtemelen bebişler çok baskı yapıyor o yüzden nefes darlığı normal diyor doktorlar. Hatta benim kaburgamda bacağı sürekli vuruyor ağrıyor kaburgam
Geldefor elmacekirdegii merhaba bende 37. Haftadayım 38 de çatı muanesi var dedi doktorum nasıl zor mu ?
elmacekirdegii Geldefor hiç zor değil bir kaç saniyelik kısa bir muayene. Anlatıldığı gibi zorluğu yok biraz abartılıyor bence. sadece kasmayın rahat olun.
Beyza55- Geldefor 38 de benimde çatı muayenem var ne kadar kasılırsanız o kadar acır rahat olun diyorlar