Edademet Kızlar ben dün 2 tane Ovülasyon test aldım . Dün ve bugunu çektim. Ben dün, ovulasyona yaklaşıyorum sanmıştım. Sanırım ovülasyonum bitiyormuş ve bugun bitmiş mi? Artık yapmasam olurmu?
Tklc Edademet canım henüz yumurtlama olmamış testleri yapmaya devam et yapmadan 2 saat önce de sıvı alımını kes testi öyle dene
Yozgee Testten çok anlamam ama Bazı kadınlar , bazen kadınlar adet gününe kdr döllenebiliyor bence siz günlerinizi değerlendirin adet olana kdr .. Sonrası tevekkül Allah
Edademet Uygulamada bugun yumurtalama görünüyor, ama testte negatif, yapsammı yapmasammı kararsız kaldım ben ya
minikos Edademet uygulamalar kesinlikle yanlış her ay yumurtlamamız değişiyor ovulasyona devam edin ben 16. Gün gördüm yumurtlamayı mesela adete yakın olan bile oluyor bazen yumurtlamayanda siz devam edin o yüzden uygulamayı baz almayın
Edademet Tklc ama bişe dicem dün o kadar koyuyken bugun çok silik. Mantık olarak tekrsr neden koyulaşır ki
Edademet minikos yok yok onu baz almıyorum. Ama dün baya koyuydu. Bugun bu kadar silik olması belkide bu donem bitmiştir. Ben 2 kere yaptım tesr. Dün ve bugun. . Belkide diyorum önceden miydi benim test yapmadığım günmüydü o gün. Suanda sona mı erdi.
busraaa10 Edademet evet bencede önceden pik oldu sen çatlamaya yetiştin test yapma zamanını bencede öyle ☺️ ama yine de değerlendir
Edademet busraaa10 aynen bende öyle düşündüm. Neyse ay sonuna kadar değerlendireyim son 1 hafta zaten: sonrasında adete 1 hafta kalıyor