Kızlar 34+2 günlük hamileyim 3 4 gündür karnım çok aşırı sertleşiyor ve ara ara ağrım olmaya başladı sizce normal mi bu tarz şeyler.İlk gebeliğim o yüzden korkuyorum normal değildir diye bebek büyüdüğü için yer daralıyor o yüzden mi acaba sertleşiyor