Merhabalar sevgili anneler 1 haftadır bel ağrısı çekiyordum ve midem bulanıyor gibi oluyordu bende bunların sonucunda test yaptım ve çift çizgi çıktı dün doktora gittim 75 çıktı beta hcg bugün gittim tekrardan kan aldılar bakamayız kese görünmez dedi 134 çıktı bugünde sizinde bu kadar düşükmüydü başta anne olmama rağmen unutmuşum bunları ve oğlumdan sonra 1 tane düşüğüm oldu ondan dolayı biraz korkuyorum belim çok ağrıyor birde grip olunca heryerim ağrıyor psikolojim alt üst her an kan görüp düşük olacağım sanıyorum