Kalbimmmmm 26.haftamdayımm kaburgam çok ağrıyor en fazlada akşam oluyo uzansamda yatsam da geçmiyor bi çözümünüz varmı
Ozgebyr Kalbimmmmm bende 26 haftalığım benimde yorulunca özellikle sırtımin sol tarafı ağrıyor bı çözümü yoktur sanırım
Mervekosar94 Kalbimmmmm bebim suanlık gözümüm oraya baskı uygulucaj yastık falan koyup öyle yatuyoeum ama biraz hafifletşyor sadece bazen elimde bastıyırum ama korkuyorumda nedne oldugunu anlamadım için tam
Mervekosar94 Bende bekliyim burda aynı sorunlar bendede var ayakta dikilijce yemek yapmak uzun sürerse işkenceye dönüyor resmen
Kalbimmmmm Ozgebyr bi tek bende erken başladı diye düşünmüştüm şuanda böyleysek ilerisi nasıl olur acaba🫠
Mervekosar94 Kalbimmmmm bende erken oldugunu düşündüm birde bütün agrılae bir anda başladı beni en cok sol kaburgam ve sırtıma vuruyor bugün belimde başladı allah kolaylıı versin cidden sonraki aylarda ne yapıcaz diye düşünüyorum