Kızlar az önce idrarımda kan gördüm doktoruma yazdık idrar yolu enfeksiyonu olabilir sabah tahlil yapalım dedi. Zaten karnımda hafif ağrı vardı gün içinde hiç kan görmedim akşam oldu. Ayaklarımı mı üşüttüm havalr bi soğuk bi sıcak. Sizde de hiç oldu muu:( korkuyorum