1Anneadayiiii Kızlar bugün aşılamanın 8. Günündeyim 2 gündür aşırı derecede iştahım arttı ağzım hiç boş durmuyo sürekli bireyler yemek istiyorum sürekli midem aç gibi yanıyor sizce normal mi bu böyle şeyler yaşayan oldu mu ben genelde adete yakın böyle oluyorum yine olmadı galiba diye üzülüyorum umut verin bana lütfen 🥺
tatlibebegim_ 1Anneadayiiii bend tek belirti olarak kasığım ve belim çok ağrıypdu birde göğüs hassasiyeti
Yozgee 1Anneadayiiii Ben de aynıydım korkma hayvan gibi yemek yiyordum .. Bunun dışında aşırı yanma , gögüslerde aşırı hassasiyet , kasık ağrısı çekiyordum bol bol İlaçlarını aksatma vakit buldukça da dinlen
ozge671234 1Anneadayiiii kendinde belirti arama bence. Ben her ay belirti aradım. Kesin hamileyim dediğim bile oldu. Ama hiçbirinde de hamile değildim. 3 klomen ve 1 aşılama tedavisi gördüm. Aşılamada kimyasal gebelik gecırdım. Aşılamada ilaçlar kist yaptıgı için bir ay tedaviye ara verdik. Normalde doktor kist için kadın doğum ilacı veriyordu. 3 klomen tedavisinde de kist yapmıstı ilaçlar. O ara hep kadın doğum ilacı kullanmıstım Doktor Bu sefer ilaç vermeyecegm kendi kendine yok olsun dedi ve o ay kendiliğimden hamile kaldım. 18 ay boyunca cocugum olmamıştı.
1Anneadayiiii Yozgee kasık ağrısı da var ama valla korktum kendimden hiç yemediğim kadar yemek yiyorum 😄 peki tuttu mu aşılaman
Yozgee 1Anneadayiiii Bu arada sakın doktora gidene kdr evde test yapayım deme 😁 Gün geçmeyecek adet tarihin yaklaşınca bi üçbuçuk atacaksın ama kan tahlilinde belli olsun
1Anneadayiiii Yozgee yaaa çok sevindimmm sağlıkla kavuşursun inşallah bebeğine 😍 Allahimmm banada nasip et lütfenn 😍
1Anneadayiiii Yozgee bende öyle yapmayı düşünüyorum çünkü testlerde negatif görmekten sıkıldım artık umarım sabredebilirim 😄 sabredebilirim yaa ne kaldı ki surda 1 hafta sonra kan testi vercem 😄
Yozgee 1Anneadayiiii Duanı ederken olmuş gibi dua et 🫶 Allah’ım bana da nasip et değil Allah’ım nasip ettin sağlıklıyım , sağlıklı gebelik geçiriyorum bebeğim benimle teşekkür ederim Vs vs vs örnekti .. Nasip et dediğin anda bir sonraki tarihe ertelenir hep ♥️
1Anneadayiiii Yozgee o kadar haklısın ki dua ederken hep yanlış dua ediyoruz çok teşekkür ederim çok rahatlattın beni 🌼 rabbim hakkında herseyin hayırlısını versin 😍
1Anneadayiiii ozge671234 ben bunu belirti olarak görmedim zaten canım dikkatli okuduysan iştahım genelde adete yakın artıyor yine olmadı mı acaba diye tereddüt içinde kaldım her insanın vücudu bir değil tabiki hakkımızda hayırlısı artık
ozge671234 1Anneadayiiii içinizi ferah tutmaya calısın. Zor bir süreç biliyorum. Umarım güzel haberlerle gelirsiniz.