Yagmurben ben kullanıyorum gorseldeki ile alakası yok renk olarak. Plastik olarak cok kalitesiz üzerindeki marka ismi bile iki yıkamada çıktı sadece dışarı çıkarsam yanıma alıyorum birde sağarken göğüs ucunu çöm acıtıyor belkide benim göğüs ucum cok büyük olduğu içindir. Niye iade etmedin dersen de kendi cihazım arızalandı garantiden gelene kadar mecbur kullanmak zorunda kalmıştım