Buse4175 Arkadaşlaaaaar 34+3 üm kızımın maşallahı var sanırsam hiç yukarı çıkayım edeyim yok herhalde annesini tuvalette yatırmaya doğru gidecek bu gidişle sizde çok idrar için tuvalete gidiyor musunuz durumlar nedir 😂😂
duriskonunannesi Buse4175 bobreginizde problem yoksa büyüme gibi zaten son aylarda tuvalette yatıyorsun da bir de tuvaletten kalktigin anda bile tuvaletinin gelmesi sabahlara kadar doğuracağını sanıp bel karın ağrılarından uyuyamama işte o böbrek ağrısıdır o varsa dikkat
Sumeyye237 Buse4175 🤦 aynı durumdan muzdaripim yatana kadar istisnasız 6 7 kere gidiyorum. 35+2 haftaligiz bizde 😂😂😂 Tuvalet önüne yatak kurup orda kalmayı düşünüyorum 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Hizligonzales Buse4175 uykuya hasret kaldim bu sorun yuzunden disari cikmayada korkuyorum diyorum bezmi taksam napsam🤣 tuvaletten cikamiyorum bende resmen🤦🏻
Buse4175 duriskonunannesi yok canım ya her gidişimde 2-3 damla yapıyorum tuvalete yürümeme bile değmiyor baskı yaptığının farkındayım zaten de 😊
duriskonunannesi Buse4175 bebek baskisidir o zaman giderek artıyor ,bebek kanala girince daha da basıyor son zamanlar , son haftalarda da bebiş bizi uykusuzluğa alistiriyor ki doğduklarında onlarla ilgilenebilecek şekilde vücudumuzu ayarlıyor
Sumeyye237 Buse4175 😂 ay sorma sorma kalktigima bile değmiyor. Bebisler sağlıklı olsunlar da 15 20 kezde gideriz sorun yok 🌸🌸🥰
Buse4175 duriskonunannesi aynen öyle canım doktorum da öyle dedi Allah sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin🙏
Buse4175 Hizligonzales hiç sorma bugün hastaneye şeker yüklemesi için gittik eşimle ama o hastaneye girene kadar ne kadar sıkıştım koştur koştur WC ye 😂😂
Hizligonzales Buse4175 hahaha bende ayniyim esim diyo ne tutuyon ki bu kadar tutmuyorum ki aniden geliyo 1damla bile olsa sanki saatlerdir tutuyomussun hissi veriyo insana dayanamiosun bazen diyorum kendimi nasilsa 1damla birak gitsin🤣