Evlatsevgisi2 Kilzar gerçekten doğruluk payı varmı acaba Sırt ağrısı çeken kadının oğlu olurmuş Kasık ağrısı çeken kadının kızı olurmuş yeni duydum bunu😂 Sicze böyle birşey var mı
Sltnbyzt Evlatsevgisi2 ben de duydum erkeğe hamileysen bele vurur derler benimde ilk bebeğim kız hiç belim ağrımadı ikinci bebeğim erkek bel ağrısından ölüyorum
Kukulikukuli12 Evlatsevgisi2 2.bebepüm kız olacak ve deli gibi 4 ay bel agrısı cektim sırtımı kütletsem rahatlayacak moddaydım
duriskonunannesi Evlatsevgisi2 belime vurdular belim ağrıyor ,karnıma vurdular karnım ağrıyor 🤪 canım boncuk gibi omurgalarima dizilmiş fıtıkcanlarim sağolsun zaten düşük riski yok plasenta asagidaymis mevzusu kasık ağrım da hiç dinmedi 🙄
0911 Busrata33 ben şuan ikisininde çekiyorum büyük ihtimalle erkek dedi bel ağrısı ağır bastı galiba 😂😂
Evlatsevgisi2 Sltnbyzt sırtimin ortası kemiğim ağrıyo iki gündür benimde 13 haftalık cinsiyet henüz belli değil 😂
Mevlude_Sahin Evlatsevgisi2 İlk oğlumda hiç ağrı çekmedim ama bunda spinalden kaynaklı herhalde aşırı bel ağrısı çekiyorum doktor erkek büyük ihtimal dedi ama sıkıntı şu kaşık ağrısı da çekiyorum 😂
Evlatsevgisi2 Mevlude_Sahin valla bende kızımda Kasık ağrısı da çektim bel agirisi da ama özellik kasiklarim çok agirirdi bu hamileliğimde de bel ağrısı önde kasik ağrısı az az arada böyle 😂
Ddem Evlatsevgisi2 belimin ağrısını ilk günden beri çekiyorum hatta bel ağrısı için gitmiştim hamile olduğumu öğrendim ama kızım olacak😂