Glcngzll ilk kızıma hamileyken günde en az üç kere kusuyordum bıraksan aç gezerdim herşeyden tiksinmistim,sürekli depresyondaydim , şimdi 2. Gebeliğim bulantım var ama bir o kadar da istahliyim , neseliyim,sadece çok şiddetli baş ağrısı yaşadım bu gebelikte o da tansiyonum yerlerdeydi diye sürekli , bu bebeğim de kız, vücut 2. Gebelikte sanki daha uyum sağlıyor