Canım bende senin gibiyim ve eger uzandığında geciyor ara ara ağırıyorsa normal. Doğum sancısı yaklaşınca uzansanda dinlensende geçmez ve 10 dk 5 dk aralıklarla sancı olur. Doktorum bu şwkilde dedi 36+5 bende sancım oluyor adet sancısı gibi belim ağırıyor korkma. Zaten agrın olunca dediğim gibi belli aralıklarla gelir ve gecer.