Zlnn 35.haftadayım bebeğimin hareketleri bugun sabahtandır oldukça az yavaş hissediyorum normal mi kpntrolum iki gğn sonra ama yine lorkuya kapıldm ;(
Meryeminannesi20 Zlnn yeri artık daralmaya başliyor bebeğin hareket alanı kısıtlanıyor artık aslında normal çok tedirgin olursanız bi tatlı tüketin oda işe yaramıyorsa bi doktora gidin derim
Sezossss Zlnn ben bundan dolayı iki gün önce acile gittim. Nst çektiler, bir sıkıntı çıkmadı. Ebe bu haftalarda alan daraldığı için hissedemezsiniz eskisi gibi çok normal dedi. 34+5 haftalık bu arada.
Sonbahargeldi 32.haftalığım tam olarak bende 2 gündür çok tedirginim sürekli uyandırmaya çalışıyorum ama o bile nafile işe yaramıyor arada bir hareket Ediyor hıçkırıyor eski hareketlilik yok
birgaripana_ Zlnn bende 35+4 iki gün çok yavaştı ama bende iyi dinlenmiştim hareketli değildim. Bu gün tekrar hareketlendi şükür. Bi 28de olmuştu aynısı bi 30da biide 35