T_uba inan onu hiç bilmiyorum
Ama sonuna odaklansan daha kolay olur inan
Bebisine kavustugun ana😍
Bak kızımda çok kolay bı doğum yapmıştım 1 saat içinde doğurup çıkmıştım
Oglumdada suni sanci ile 9 saat çektim yalan değil ama doğurduğun an herşey bitiyor gidiyor
O yüzden normal yada sezeryan sonuca odaklan
Sancılar baslayinca bol bol nefes al ver
Yakinini yanına sokarlarsa eğer beline bol bol masaj yaptır çok çok iyi geliyor