Essss1987 Başına gelen varmı hemoglobin düşüklüğü?Geçen hafta hgb 8.5 çıktı.23 haftalık hamileyim.Doktor damardan takviye verdi.Önerileriniz varmı yükseltmek için
cevriye35_ Essss1987 Ben 2 defa damardan aldım ilaca devam ediyorum suya karistirip iciyorum ama uyutuyo beni umarim etki ediyodur yemeyle gelmez dedi dr
Oznurckr Essss1987 36. Haftamda 4 serum kan ilacı aldım, 2 serumu aynı gün, diğer iki serumu bir hafta sonra. Kan ilaçlarını içmiyodum kusturdugu için. Bu kadar önemli oldugunu bilmiyodum
34Meltem12 Essss1987 Canım ben iki şişe damardan demir aldım çünkü o demir ilacını aslaaa içemedim hep midemi bulandırdı bi tane şişe serumla taktırdım 2.şişeyi de 1 ay sonra taktırdım suan çok şükür iyi demirim Keçiboynuzu pekmezi her sabah aç karnına demir yaptığını biliyorum
Essss1987 Ddem onada başlıcam bi kaç güne hiç böyle sorunum yoktu normalde suya karıştırıp içerdim bu hamilelikte midem bulandı biraz içemedim
Eliifim3454 Canım ilk gebeliğimde kan takviyesi aldım baya çok iyi gelmişti bu gebeliğimde de başlıcaz
cevriye35_ Oznurckr Kusturuyorsa tok karnına da icebiliyorsunuz genelde hep önemsememekten oluyor gercekten kendimize iyi bakmalıyiz
tubik7 Benim de kanım epeydir düşük 32. Haftadayım … doktor ilacını düzenli kullan bi daha bakacam yoksa serum vermem dedi.. ilaç ta bilmiyorum etkili mi ne kadar süre de etki eder ki.. yeni yeni düzenli kullanmaya başladım geç kaldım sanırım
Tugraseda Essss1987 ben 12. Haftadan sonra 2 doz kullandım 2 hafta ara ile damardan almamı uygun gördü. Gayette güzel yükseldi. Yemeyle içmeyle toparlıycak sey değil bu. Helede bu kadar düşükken. Benmde ferritinim 4.4dü. İnanılmaz bitkin uykuluydum üstelik tansiyonum hiç yükselmiyodu hep düşüktü. Serumla iyileştm
Essss1987 Tugraseda Bmm ilk defa başıma geldi sizinki kadar düşmedi ama baya etkiliyor insanı.2 /3 ay önce normaldi birden düştü.24 haftalığım şuan.İnşallah toparlarız ya