Ozge_ylmaz Kubra1126 4 aylık maaş alıyosun istersen 10 güne parça parça yatıyor istersen ıkıye bölüyorsun yarısını doğumdan önce yarısınj doğumdan sonra olarak yada toplu bır sekılde dogumdan sonra alıyorsun şuanda benmkı 10 günlük olarak parça parça yatıyor
Sumeyye_g Kubra1126 32 de ayrılırsan doğumdan önce 8 hafta doğumdan sonra diyede 8 hafta olarak iki ayrı zamanda yatar
Kubra1126 Ozge_ylmaz benim doğumum Aralık’ta nasipse 8 haftalık diğer kalan Ocak Şubat’ı kapsıyor ya ücret değişir mi ki