Haticecinar ZeynepAkgun bende suan vitaleye gidiyorum en son 2.500 die duymuştum ama sormadim bende merak ediyorum surda bekliyim☺
Haticecinar ZeynepAkgun ben 6 yil once oglumda orda yapmistim memnun kaldigim icin simdiki hamileligimdede burayu trrcih ettim hem doktorumdan hem hastaneden cok memnun kaldim insallah bu seferde boyle olur☺ siz vitaleyemi gidiyorsunuz?
ZeynepAkgun Evet bende Taner Beye gidiyorum ikinci gebeligim şu an çok memnunum doktorumuzdan. Daha once de 1 düşük yaptım o vesileyle öneri uzerine gittim Taner Beye.
Haticecinar Ya oylemi benimde doktorum taner bey☺ cok memnunuz kendisinden simdide kizim olacak yarin 17.haftama giricem ya siz kac aylik oldunuz cinsiyet bellimi