Cagladlr benim de 3 gebeligim benimde iki kızım var 11 hafta 6 günlükler gitmiştim.doktor çok küçük cinsiyet için dedi 15 hafta 3 günlükte gittim bebek ultrason da 16 hafta göründü cinsiyetini sordum emin olmamakla birlikte ben kız diyorum bir daha ki kontrolde bakalım dedi bende bu zamana kadar hep erkek hissetmiştim halada erkek mi acaba diyorum iki kızımda da o doktora görünmüst<m kıza benziyor demişti bunda emin olmamakla birlikte diyince insan emin olamıyor 2 hafta sonraya aldım tekrar randevu başka doktora inşallah Rabbım gönlümüzdeki olanı sağlıklı bir şekilde nasip eder🤲