Bugün adetimin 3. Günü 2. Transfer için doktorumla görüştü estrofem adında ilaç verdi günde 3 defa kullanıyorum rahim kalınlaşması için 10 kullanıp tekrar kontrole gideceğim bu süreçte bana önerileriniz nelerdir neler faydasını görebileceğim yiyecek ve içecekler hakkında bilgi verir misiniz 🫶