Maalesef ilk gebeliğimin ilk başlarında kurdeşen oldum idrar yolu enfeksiyonuna bağlıymış sonra enfeksiyon arttıkça arttı böbreklerime vurdu oda kandaki enfeksiyonu yükseltti havale geçirecek noktaya geldim ama hiç geçmedi 1 hafta evdeysem 10 gün hastanede yattım antibiyotikler serumlar iğneler ama geçmedi sonra sıkıntılar başladı erken doğum riski oluştu rahim ağzı kısalığı yumuşaklığı oldu 1 cm açılmam vardı son zamanları sürekli yatarak geçirdim ama maalesef enfeksiyona bağlı olarak 35+3 de normal doğum yaptım şükür küveze girmedi ikimizde çok iyiyiz ama enfeksiyon bebeğimde de kalp ritim bozukluğuna yol açtı evet iç karartıcı ve korkutucu ama durumun ciddiyetini biraz olsun anlatabilmek için yazdım diyeceğim o ki ihmal etmeyin en kısa sürede tekrar idrar tahlili verin arkadaşların dediği gibi kültür verin eğer Bi sonuç alamazsanız enfeksiyon bolumune mutlaka danışın umarım geçer hiçbir şeye gerek kalmaz