Luckygece Kızlar 22+2 haftalığız. Hala net olarak hareket hissedemiyorum. Arada sırada çok nadir ufak hareket hissediyorum ama bebek hareketi mi bilmiyorum.. detaylı da ve rutin kontrollerde herhangi bir sorun çıkmadı çok şükür. Benim gibi olan var mı
Egemoms1303 Luckygece bizde 22+3 bende çok hissetmiyorum. Hatta suan 85 kiloyum ve kilolu oldugum icin olabilir dendi 🙄 bakiyorum daha fazla kiloda daha net hissedenler var burada tuhaf geliyor insan üzülüyor biraz sanki ama herhangi bir sorun yokmus bizdede 😏
KuzeyinAnnesi10 Luckygece 22+ 4 deyim ben bazen hissediyorum bazen hiç hissetmiyorum 😂😂 çok normal 25 27 ye kadar çok net hissedilmez canım
Melike_4949 Egemoms1303 inanmicaksiniz belki ama ben 100 kiloyum ve 19 haftadan itibaren hissediyorum hareketlerini hele bir iki haftadır tekme atıyor hareket ediyor net yani bağırsak hareketi olduğunu falan sanmıyorum doktorda hissedersin demişti yavaş yavaş birde benim bebeğim çok hareketliymiş maşallah 😅💗
Egemoms1303 Melike_4949 yaa maşallah sübhanallah 😍 her bebek her anne ayni değil ama kimse onu demiyor kilolu olduğumu biliyorum her kontrolde onu diyor 😂 yahu napayim hamile kalmadan veremedim hamile kalinca nasil verebilirim 🙄 bizimki zaten daha 2 gün önce ilk tekmesini attı belki de uslu bebek olacak ona yorup iyi düşüneyim diyorum 😁😁
Melike_4949 Egemoms1303 bencede canım her bebek her anne farklı gerçekten 😅banada hep kilolusun diyorlar her kontrolde detaylı ultrason yapmadı özel hastane kilo yüzünden ama hareketli falan güzel gündüz hiç çok hareketli az uyuyan bir bebek olucak galiba sağlıklı olsunlar inşallah bende bir türlü kilo veremeden pat diye hamile kaldım 😅💗
Gizemkus Ben de 22+3 üm 👼💙 2 haftadan beri net bı şekilde hissediyorum hareketetlerini hele sırt üstü uzanınca hiç durmuyo yerinde Çok güzel bı his 😍
Egemoms1303 Melike_4949 bencede vardır hepsinde bir hayır 🥰 Canları iclerinde sağlıklı ve inşallah ailesine vatanına milletine Hayırlı evlat olsunlar da 🥰