gamzee07 Son 95 gün , nasıl gidiyor iyimisiniz anneler ? ☺️ Hazırlıklar ne durumda 💖👼🏻🧿 en çok neyde zorlandınız ben bel ağrısı çok yaşadım ama değer yavruma 🫶✨yavaş yavaş hazırlarımı yapıyorum 😊
Blueberry0 gamzee07 116🥲 hazırlıkları baya yaptık odası yok sadece beşiği dolabı şifonyeri vs yavaştan onlara da bakıcaz 🥲
Blueberry0 gamzee07 evet Bir de ben sabahları çok uyanıyorum bu sefer sancıya uyandım karnımın sağ tarafında göbek deliği hizasında bildiğin sancı gibi geldi sızlıyordu ne yatabildim ne oturabildim ve birkaç saat geçmedi artık Ağlayacaktım🥲 Ve onun dışında bel ağrılarım var
Nuraaa Svd12345 bende de son 82 ama sankı gun gun daha da agırlasıyorum cok yormaya basladı 99 kaladan bu yana
Jale92 Seda0791 merhaba benimde doktorum 19 eylül demişti. Ama hiç sancım falan yok. Normalde eylül sonu zamanı. Sizde durumlar nasıl acaba?