Cansuyca 3 aylık olduğunda her şey geçiyor canım azcık sabret 😅 her acıktığında kuruyemiş, salatalık, havuç, meyve yiyebilirsin bide öğün sayını arttır sıkıntı yaşamazsın. Daha çok küçük haftan mide bulantıların veya iştahsızlığın birkaç hafta içinde başlayabilir. İnşaAllah hiç belirti yaşamadan güzel güzel bitirirsin hamileliğini alırsın bebişi kucağına