GokcesMoMmm 22+6da açılmam oldu 24 saat arayla 2 doz oldum. daha sonra açılmam geriledi doğumu durdurdu bi şekilde doktorlar 29.haftada tekrar açılmam artmaya başladı 2 doz da hatırlatma dozu vuralım dedi doktorum ve bebeğim 30+3te doğdu ona rağmen hiç solunum sıkıntısı yaşamadık şükürler olsun . toplam 4 doz olduk