Crnsyd Yakın zamanda bursa sehir hastanesinde dogum yapan var mı? Süreç nasıl işliyor.Memnun kaldınız mı.Doktor tavsiyeniz var mı? ( Lütfen yaşadığınız kötü olayları ayrıntılı anlatmayın dogum korkusu yeterince var zaten :( . )
Nur-- Crnsyd Crnsyd 2020 de yaptım sancı odaları tek kişilik doğum yapacağın ana kadar refakatcin yanında kalıyor doğum yaptıktan sonra odana çıkıyorsun odalar 2 kisilik veya tek kişilik mis. Ben tek kişilik de kalmıştım gayet ilgililerdi şimdi ikinci bebeğim olacak 39+1 iz yine orda yapacağım. İki gebeligim de de Memik karakucuk e takipliydim çok iyi bir doktor
HumamMuamma13 Nur-- şuan yaptınız sanırım nasıldı ben 36+0ım özeller çok istiyor özelde kontrolüm oluyorda şuan sancılarım var 1 haftaya 1 buçuk haftaya çoğalacak gibi şehir hastanesinede bir buçuk aylikken gittim daha gidemedim çok endişeliyim
Aytekin1 HumamMuamma13 bende 33. Haftamda şehir hastanesine geçtim doktor sorun yaptı biraz takipli değilsin vs bikaç test yaptı falan şimdi orda devam devam ediyorum 36+5 haftalığım şimdiki doktorum başak göçer bakalım bende merakla takip ediyorum şehir hastanesi postlarını