anneoluyorum101 3 cm açılmam var 39+2 deyim ve 3.750 oldu kilosu 35te gelmişti nişanım bebeğin hareketleri de azaldı gibi istesem verirler mi sancım yok hiç
Eslemim34 anneoluyorum101 Devlet 41 e kadar bekliyor sanmıyorum vericeklerini. Ama yine de bir şansını dene
Minikperi anneoluyorum101 suni istencek şey değil. 13 saat çektim keşke sezaryen olsaydım dedirtti. İkinciyi sezaryenle doğurucam şimdi. Siz de zorlamayın bence…
Mummumlilo Suni sancyı isteme canım kendi sancını bekle derim doktor mecbur kalırsa verir zaten ki inşallah gerek kalmaz