anneoluyorum101 3 cm açılmam var 39+2 deyim ve 3.750 oldu kilosu 35te gelmişti nişanım bebeğin hareketleri de azaldı gibi istesem verirler mi sancım yok hiç
SeydaaYlmz anneoluyorum101 benim 3 cm açılma ile yatışımı yapmışlardı acilden. Ama benim sancim vardı iki dogumumda açılma da olunca yatırdılar ilkinde suni sancı almadım ikinci doğumumda suni sancı verdiler
caniminikizleri anneoluyorum101 acile git sancının olduğunu ve duramadigini şöyle canım illaki vereceklerdir ben oğlum ve kızımda o şekilde acilden giriş yaparak doğum yapmıştım nstye bağlayıp açılmama bakıp direk yatisimi verip doğum salonuna götürüldüm
anneoluyorum101 SeydaaYlmz bence de gitmeliyim imza atıp çıkmışım yatış istememiştim içime dert oldu bian da
SeydaaYlmz anneoluyorum101 hareketleri azalmasa sorun olmayabilirdi belki hayırlısı olsun sağlıklıca kucağınıza alın inşaAllah 🥰