Amigurumi çevremdeki kişiler ve ailem tarafından temiz titiz olarak tanınırım. Çamaşır suyu kullanırım buraya kadar tamam. Ancak günde 2 tane 3 ltliklerden bitirmeniz farklı bir boyut. Bir yerde bir sıkıntı var demektir. Evet çamaşır suyu kimyasal buna rağmen bir çoğumuz kullanmaya devam ediyoruz ama aşırıya kaçmadan. Salt kendi sağlığınıza değil çevreye de zarar vermiş oluyorsunuz. Özellikle jel formunda olanların arındırılması için çok fazla su tüketiyor olmalısınız. Naçizane tavsiyem bu kadar çok temizlik takıntınızın altında yatan sebebi araştırmanız.. 🤗