tatlibebegim_ hilmi mutlu’ya gidiyorum ben aslında tüp bebek istemistim ama unv hastanesinde amh 0.8 cıkmıstı sehir hastanesinde 1.42 cıktı tam netleşmedi o yüzden. Yaşınızda genç aşılama yapalım dedi doktor yumurta sayın az dedi takviye kullaniyorum, esimde problem yok. Gonal f basladim 4 günlük cuma kontrol var inşallah tutar bakalım merak ediyorum😅 daha önce klomen ve letu çatlatma iğnesi kullanmıştım olmadı