Eşim eczaneden almş eve gelirken eczaneci üzerine günde 10 defa 1er damla yazmş gıda ile birlkte tüketlmeli yada ekmek üzerine damlatlmalı yazıyor kullanmaya başlamadim henüz ama bileniniz varmı günde 10 damla normalmidir sizce yksa bir yanlşlıkmı olmus anlayamadm