Elifkodalogluuu Kızlar 24. Haftadayim iki göğsümden de gün içinde az az süt geliyor aranızda yaşayan oldu mu normal mi bu durum
Zeynooosekooo Elifkodalogluuu benim şuan 14+3 göğüs ucunu sıkınca süt gibi bişe geliyor rengi de tam beyaz değil gibi ama korkuyorum kötü bişe mi bilmiyorum
Fatma_yalcinkaya Elifkodalogluuu Benimde 6 7 aylarda gelmeye başladı ilk korktum acaba erken doğum falan olur mu diye ama 38 haftalık olduk daha da gelmeye niyeti yok 🥹 sadece çok fazla ellemeyin tetiklemeye gerek yok ☺️
Bebisannneessi Elifkodalogluuu 34. Haftadayim göğsümün uçları beyaz oluyor sıkınca da şeffaf su geliyor
ececan2006 Zeynooosekooo merhaba gogusten sut gelmesi normal ama gogus ucunuzu sıkmayın, dokunmayın erken doğumu tetikleme ihtimali çok yüksek
Zeynooosekooo ececan2006 erken doğum mu 😳 bilmiyordum böyle bişeye sebep olabileceğini bişe olur mu acaba gözüme uyku girmez şimdi
060321 Zeynooosekooo yok öyle bı kaç defalık sıkmakla birşey olmaz ama bundan sonra yapmayın hem o ilk süt bebek için çok faydalı
Bsrblr Elifkodalogluuu bende 23 haftayım ve epeydır gelıyor bende sıkıyordum hergun gelıyormu dıye sonra kasılma oldu sakın dedıler rahım kendını doğuma hazırlarmış sonra bıraktım duzeldı kasılmam
brcn_ynky14 Elifkodalogluuu benimde geliyo ama süt gibi de değil böyle su gibi de değil ama sıkmayın göğsünüzü doğumdan sonra çok akar
Myasminn Elifkodalogluuu gayet normal canım ilk hamileliğimde de bunda da 21. haftada gelmeye başladı ☺️