Moonlight7 erdmdml en son gittiğimde 6+2ydi ilk kalp atışını duymuştum doktorum öyle söylemişti aklıma takıldı benimde şuan 10+3üm ilk gebeliğim olduğu için acaba birşey mi vardır şöyle mi böyle mi diye düşünmekten kendimi alamıyorum 😬