crazymommy ben de 27+0 dayım. İkinci hamileliğim kontrol sürelerini unuttum gibi ama hatırladığım kadarıyla söyleyeyim. Yanılmıyorsam 32 den üç hafta sonra, ardından da on gün sonra kontrole gitmiştim. Sonra bir hafta aralık ile gitmiştim. 39 ortalarından sonra da üç günde bir demişti 40.haftada doğumum olmuştu zaten. Sizin 38 de sezeryan olacağı için kontrol sayısınız bence yeterli. Tabiki her doktorun kontrol süreleri farklı olabilir orasını bilemiyorum 💜