tatlibebegim_ 6 haftalık hamileyim dişim çok ağrıyor kanal tedavisi olması lazım ama doktor şuanda olamazsın dedi penisilin grubu olanlardan antibiyotik içebilirsin dedi internetten baktım augmentin kullanılıyormuş kullanan var mı bi zararı olmaz inşallah
Paramedik16 tatlibebegim_ kullanabilirsin canım ben iki kutu kullanmıştım ikiz hamileydim hiç bir sorun olmadı hamilelerin ve emziren annelerin kullanabileceği bir ilaç
Agg0207 tatlibebegim_ ilk kızımda bende 5. Hafta gibi dişten çok çekmiştim banada verdi doktor 1000 mg 10 gün kullandım bir paket yeterli gelmedi baya fazla apse olmuştu bende ama hiç sorun yasamadik
tatlibebegim_ Paramedik16 ayy gerçekten mi sevindim içim içimi yiyodu bi zararı olur kullanamam diye 1000 mg olandan mı ve sabah akşam mı
Paramedik16 tatlibebegim_ evet aynen o şekilde kullandım sağlıkçıyım gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz
tatlibebegim_ Agg0207 benim diş eti baya bi kızarmış kaç gündür 1 dk bile geçmedi bugünden itibaren içmeye başlayacam valla dayanamıycam daha fazla