Hayırlı akşamlar güzel anneler 🌼
Tek yumurta ikizlere hamileyim, herkes gibi sanırım doktor bana da kan sulandirici yazmıştı ama ben daha hiç kullanmadım çünkü kafamı çok karıştırıyor bu ilaç. Bu ilaç hakkında bilgisi olan varmı, ikiz gebeliğinde kullanmayan varmı, kullanmasam hata mı etmiş olurum…
Rdv var iki hata sonraya ama ztn 12 haftaligim rdv 14. Haftada gitmiş olacağım doktoruma da soracağım elbette ama yinede erkenden fikir edinmek istedim ❤️