Tuba16 hayirli olsun canim.ben 5+4 ken alttan muayeneyle bile zor görmüştü doktor.korkulacak birşey yok çokta erken ogrenmissiniz.bence 2 günde bi kan testi vererek değerleriniz yükseliyor mu diye bakin ona gore doktora gorunun daha net olur herşey ☺