Ben de geçen hafta Çarşamba günü doğum yaptim bebeğim 36+6 da doğdu. Ciğerlerinde sıvı birikmesi olduğu için bir haftadır kuvezde kalıyor. Ne zaman çıkacağı belli değil. Süt sağıp gönderiyorum burundan besliyorlar şırınga ile. Sizin bebehinize biberon vermelerine şaşırdım doğrusu. İnşallah tez zamanda hayırla sağlıkla çıkarlar da kucağımıza alırız