nzlbrn Reglim 6 Nisandı, 30 Martta beta verdim 1.20 çıktı, evdeki testim silikti. Beta bebek varsa 2 günde yükseleceğini bildiğim için, 2 gün sonra evde testi tekrarladım 1 Nisan da daha net bi silik çizgi vardı, kan verdim 12.58 ile öğrendim. Şimdi 27+0 Haftadayız 🩵