Kubrakarahan 35+4 den selam teyzoşlarrrr 👶🏻 biz bugün dip köşe ev temizliğimiziii yaptıkkk sadece biberon emzik steril edilcekkk valizimiz kapanıcak sonra kızımızııı bekliycez Allah nasip ederse 38 de bizimle🤌🏼💖🧿
Yenibirannee Kubrakarahan ohh ellerinize sağlık sağlıkla gelsin. Bende bitirdim geçen hafta bu cuma da dogum icin gun alcaz 🤩 35+4 bende
Asikiz19 Kubrakarahan Sağlıkla gelsin inşallah. Ne güzel zamanında bitirmişsiniz temizliği en güzeli. 37+6 da yaptım temizliği biraz panikle, ya yetişmez de doğurursam diye ama yetişti. 38+2 yım beklemedeyim🤓
batununannesi__ Kubrakarahan bende 35 36 da halıları yıkamaya yollayıp temizlikçi bi abla var onu çağırıcam heryer dip köşe temizlensin kafam rahat etsin diye kendim yapma şansım şimdi bile yok eğileniyorum 30+4 teyiz daha
cokkasmabeabi Kubrakarahan 37den selamlar dün koltuk sandalyeler yıkandı bugün de temizliğe geldiler. Çantamı da kontrol ettim bir tek kızımın doğması kaldı 💞
Kubrakarahan Yenibirannee yaaa sağlıkla gelsin kuzucuklarımızzzz 🥳😘doktorumuz bize 37 de gel dedi gün vermek için bakalım size net tarih kaç diyecekler 🥹🤲🏼
Kubrakarahan Asikiz19 hahahah yine panikliyim valizide bi hazırlasakk😂🥳 38 de alırız dedi doktorumuz ama kızçem acele edebilir endişeliyiz siz normalmi istiyorsunuz 🥲👶🏻
Kubrakarahan batununannesi__ 36 ya bırakmayın bence iş yapmasan bile çok ağrın olur kuzu topuklarım patlıcak sandım bugün ödemli değilim birde zorlanırsın🥹
Yenibirannee Kubrakarahan benim 2. Sezaryan olcagi icin max. 38e kadar tutar oda 29 eylüle denk geliyor 😬
Asikiz19 Kubrakarahan Valizin içindekiler hazırsa o da kolay😃 inşallah en sağlıklı nasıl olacaksa o zaman gelir. Evet ben normal istiyorum siz 38 de nasipse bizimle dediğiniz için sezeryan düşünüyorsunuz herhalde:)
AyiPeddington Kubrakarahan darısı başıma. Ev aldı başını gidiyor eltilerim gelinimiz ve eşimin arkadaşının eşi, hepsi toplasip bir günde senliklice bitiririz dediler bakalım bekliyorum.
Kubrakarahan Yenibirannee ay evet benimde 1-6 gözüküyor ama plesentam yaşlanmış bakalım hangimiz önce doğurcak🥳😂
BuseVeMinikleri Kubrakarahan bende bitirdim geçen dip köşe heryeri. Geriye ufak tefek şeyler kaldı bavulda da. 37 olduk son 7 günümüz 😇