Minikperi 123456_ emzik meme reddi yapmaz. Biberon yapar. Ben doğduğu gün emzik verdim. 1 yaşında kendi bıraktı. Memeyi de 2 yaşına kadar emdi. 🌸
Seymoshh 123456_ bende çocuklarıma hep verdim emzik meme reddi hiç birinde yaşamadık genelde devam sütü yada anne sütünü biberonla alan bebeklerde bu sorun oluşuyor