Merhaba. Iyi aksamlar guzel anneler. Benim kizim 2.5 yasinda. Nisanda emzigi bıraktı. O gunden beridir uykuluyken kendini kasıyor. Normalde kendi uyurdu. Nisandan beri ayağımda uyutuyorum. Tam uyudu alcam bacaklarını inanilmaz sopa gibi yapiyor anne uyut diyor. Boyle sorun yasamis anneler varmi. Ne denediysem olmadi