Senosss77 Merhaba arkadaşlar 16 haftalık olduk 2 gündür belimde ve sırtımda ağrılar var normal mi daha karnım bile yok
Gulgulhan O haftalarda bende bel ağrısından ölüyordum. Sırt üstü yatinca asla yerimden kalkamiyordum.