Ozge_29 inşallah sizinki de öyledir. Ya ben ilk hamileliğimde böyle ilaç aşı falan bunlara karşıydım bu yüzden doktor “kalbi atmıyo öğle arasından sonra bakalım şimdi yemeğe gitmem lazım sen daha içme vitaminleri bak bebeğinin başına neler geliyo” demişti. Tabi sonra fikrim değişti bu aşı ve ilaçlar konusunda ama o doktoru şikayet ettim ve hastaneden ayrıldı. Bilerek korkutanlardan sonra böyle yanılmalar bana masum geliyor. Siz de içinizi ferah tutun lütfen 🌸