fizikcianne Edakultur bende adete 6 gün kala silik çizgi ile öğrenmiştim. 2 günde bir kan vererek 2 katı artış olacak mi takip etmelisin
An53 Maşallah var gebelik ama geç döllenme olmuş olabilir bence 5 gün geciktiyse daha koyu olmalıydı Değeriniz düşük çıkarsa endişe etmeyin
Furgi Bende reglimin gecikmesinden 4 gün sonra çok silik bir şekilde görmüştüm testte zorla gözüküyordu. Seninki baya belirgin. Hayırlı olsun canım😘
Eslem2112 Edakultur ben silik çizgiyi görüyorum bence hamilesin ama sen yine bir kan testi ver emin ol