Umut_aras Dün hafif kahverengi akıntım oldu doktor kanama alani goremedigini ve yerleşme kanaması olabilecegini söyledi progestan verdi sabah akşam fitil şeklinde kullanıyorum ama hala peceteyi sildigin zaman geliyor inanılmaz canım sıkılıyor gördükçe aglayasim geliyor bebeğimi kaybedeceğim diye 7+3 haftalık oldu böyle olupta kanamaniz ne zaman durdu . Ya da böyle olupta bebeğiniz sağlıklı devam ettimi teşekkürler .
Kukulikukuli12 Umut_aras canım cok normla stres yapma. Bneım ilk bebeğimde 6.hafta başladı 9.hafta bitmişti sadece 1 iğne yapılmıştı. 2.bebeğimde 6.jagta başladı ama Bayaa regl kanaması gibi oldu 2 sefer pijamamla kadar lan gecti 2 sefer küçük pıhtı düştü acayip korktum düşük mü yapıyorum diye. Progestan fitil kullandım sabah akşam birde 1 sefer iğne yapıldı 14.hafyama kadar yattım. Pek iş yapmadım kendimi zorlamadım. Cok şükür normale döndü. Doktor vücud yağından dolayı olabilir demişti. Ama 3.aydan sonra yani 15.hafyadan sonra iki hamileliğimde de fıldır fıldır dogurana kadar gezdim inan at gibi derler ya öyleydim. Suan 27 haftadayım maşallah hamileliğim yok gibi yine geziyorum işimi yapıyorum aktifim yani birde suan 2 yasında kızım var onun peşinde koşuyorum. O yüzden korkma 15.hafyaya kadar yatmaya dinlenmeye özen göster. Yükseğe uzanma hoplama zıplama aani hareket yapma eğil kalk cok yapma. İmkanın varsa ayagını altına yastık koy yat yani kısaca 🤭
Busrayilmaz18 Umut_aras hiç korkma 4 gebelik gecirdim dördünde de yerlesme döneminde kanama oldu, son 3 gebelik hele baya kanamalı grcti. Bazı vucutlar yapıyor, korkma dikkat et bebek tutunana kdr agıe iş yapma, ilaclarnı kullan allahın izniyle hiç birsey olmaz.
balevlatlarim3535 Umut_aras zamanla geçecektir. Bir anda kesilmiyor. Çok ayakta kalmamaya calisin. Daha doğrusu aynı pozisyonda çok kalmayın.
Zeyno19 Umut_aras canim içini ferah tut bu haftalarda kanamasi olmayan kadin olmamistir heralde.benimde hep 6 7 haftalikken kanamam olurdu bikac gune gecerdi ilacla yerlesme kanamasidir yat dinlen ilaclat bi kac gune fayda eder insallah
MinikMucizem___ Hsrt80 progestani kan bittikten sonrada kullanmaya devam ettiniz benim doktorum devam dedi
Seda06891 Canım benim merhaba bende yaşadım korkma atlatıyorsun asıl stres yaparsan sıkıntı olur moralini yüksek tut fitil şeklinde kullanmaya devam et göreceksin düzelecek ❤️❤️
Busrayilmaz18 Kukulikukuli12 vucut yagı ile alakası be acaba? Benimde son 3 gebeliğimde baya böyle birden idrar kacırıır gibi kanamam oldu. İlk oğlumda olmamıstı hic böyle seyler ama onda zayıftm smdi kilolu kaldım.
Kukulikukuli12 Busrayilmaz18 Klavye sorunu var ya yanlış olmuş VÜCUT YAPISI olacaktı 🤭😇 bende sonradan farkettim düzenleyemedim.
semakayaa Umut_aras bende yaşadım korkma ilk basta cok korkmustum 10 haftalikken oldu kanamam progestan kullaniyorum hâlâ bitene kadar kullanmam lazimmis kanamam bitti cok şükür ama ilaca devam suan 12 haftalik olduk 😍
Egeminannesi Umut_aras benim 8 haftalıkken oldu ilaç vermişti kan uyuşmazlığı iğnesi oldum bizde vardı 5 gün bir damla şeklinde geldi benim bende çok korkmuş tum kalp atışını fln duymuştuk çünkü ama çok şükür sonra bı daha olmadı yerleşme kanaması dedi Dr şuan 34 haftayı bitircez hatta 🥰🥰🥰
Eminegksln Umut_aras bnm kanamam yok yalnız 17 haftaligim açılma olmuş progestan kullanıyorum evde istirahat dedi zor bir süreç inşallah sağlıklica bebeklermizi kucaklarimiza alalım bu günler hızla geçsin
Umut_aras İçimi çok rahatlattıniz çok teşekkür ederim benim zaten öyle ağır bı isim yok bu sene çalismiyorumda hep evdeyim hep yatiyorum bı evimin işi oda canım isterse yapıyorum canım istemezse yapmıyorum bakalım inşallah geçer
Paramedik16 Umut_aras ilk 3 ay o şekilde kanamam olmuştu ikiz gebeydim progestan fitil ve proluton iğneyle geçti doğuma kadar kullandım ikisinide ikiz olduğu için
busrakirisci Umut_aras bakin benimde kanamam oldu Progestan fitil kullandim ilk hamileligimde 2 li tarama da bazı sıkıntılar olunca kurtaj zorunlu oldum. Şu an yine hamileyim ama hiçbir şey yok 2 li tarama günü ne çıkacak bilmiyorum bekliyorum. Eğer bebeğin nasibi varsa doğar yoksa ne yaparsan yap olmaz. Dua edip Allahin dediğine razı olmaktan başka hicbirimizin çaresi yok. Önce bunu kabullenmeniz lazım.