Aleyna4161 normal doğum yaptım dikişim var doktorlara sormayı unuttum acaba dikişler kendiliğinden mi düşüyor yoksa aldırmam mı gerekiyor aldırmak için ne zaman gitmem gerek bilgisi olan var mı
Husna_7070 Aleyna4161 ben alınmıyor diye biliyorum kendiliğinden düşüyor ben sezeryan oldum o da kendiliğinden düştü aldırmadım kaç gün oldu acaba doğum yapalı etrafımda da hiç duymadım normal doğumda dikiş alındığını
nunusmom Aleyna4161 Kendiliğinden düşüyorlar Sen aldırmaya gitmiyorsun fakat 7 gününde Ve de 40 gününde kontrole çağırıyorlar
Sevdaltun Ciglide doğum yapan varmı sezeryan orda yapılan dikişler kendiliginde mi düşüyor çok merak ettm
Feyzabeyoglu Sevdaltun sezaryen dikişi estetik dikiş oluyor diye biliyorum Benimki öyle yani Dışarıdan bakinca dikiş görmüyorsunuz ve aldirmiyosunuz da😇 Her devlet hastanesi aynı mi bilmiyorum da benim yasadigim yerde estetik dikiş atiyorlar