mirooo Merhaba hanımlar, 4 baby esse model travel bebek arabasını ve pusetini kullanan var mı? memnun musunuz? Şuan internete bakındığımda daha hesaplı görünüyor. Yorumlarınızı beklemekteyim🙂
Sahrakurtt Merhabalar ben almadım ama bebek arabası alırken denedik kullanışlı gelmedi bana önceden almış bir Aile de vardı tekerleklerin de sıkıntı yaşadıklarını söylediler ben prego aldım iyiki prego almışız
Sahrakurtt Seherkoc Prego solo aldık yeni çıkan modelini ama eski modeli de var pusetle beraber kullanılıyor o biraz zor çıkabilen alın mutlaka çok hafif çok rahat taşınıyor
Seherkoc Sahrakurtt yeni cikan modeli hangisi solo benimde aklimda olan modellerden de yeni cikanin kodu ne oluyor fotosu var mi
Seherkoc Sahrakurtt bende bu magazada gormustum bu modeli. Siz burdan mi aldiniz baska yerden mi? Guvenilir mi degil mi bilemedigim icin siparis vermemistim. Siz nerden aldiniz acaba
Sahrakurtt Seherkoc Ben bebeğimin herşeyini burdan aldım odasını mama sandalyesini anne yanını resim atmayı başaramadım yoksa atardım. Çok yardımcı oluyorlar , hızlıca da eve kurulumu yapıldı tavsiye ederim.