Merve-34 36+3 teyim bu gün muayenem vardı doktor bebeğin kanala girdiğini söyledi tecrübeli olanlar kanala girdikten ne kadar sonra doğum olur
Yasemin__ Merve-34 . Benimki 36 da girmişti 40+3 te doğum yaptım ilk olunca biraz geç olur diye düşünüyorum.tabi birazda bebeğe bağlı o ne zaman isterse 😂🤍 sağlıkla kucağına al 🤲🏻🌺
Hizligonzales Merve-34 benimkide 34+3 te girmiş doktor kanala girmis artik heran gelebilir hazirlikli ol dedi suan 36haftaligim yarin kontrolum var bakalim ne dicek. Oglumda 28 de donmustu 38de dogurmustum